vrijdag 21 oktober 2016

Verliefd op ..een stoel!

Ik denk dat velen van jullie weleens hebben gehoord van Westwing?
Ikzelf kende het van naam, maar ik dacht dat het een online woonwinkel was met voornamelijk klassieke meubels en accessoires. Ik had me er daarom nooit zo in verdiept, omdat mijn stijl meer scandinavisch/industrieel is. Maarrr ..ik had het mis! Het assortiment van Westwing heeft mij ontzettend verrast ..én ik vond er mijn droomstoel!!



Westwing is inderdaad een online woonwinkel voor meubels en accessoires, maar je vind er ook leuke gadgets, fashionitems en zelfs beautyspulletjes. Ze verkopen veel bekende merken, zoals HK living, HAY, bloomingville, FEST Amsterdam en nog veel meer. Ze hebben echt voor ieder wat wils. Westwing werkt direct samen met de leveranciers en daarom kunnen ze producten aanbieden met flinke kortingen. Deze kunnen oplopen tot wel 70%. Dat scheelt nogal! 

Wat ik persoonlijk heel erg leuk vind aan Westwing, is dat ze ook werken met kleinere ( minder bekende ) labels. Zo geven ze deze ondernemers en merken ook een platform en worden ze als het ware in de spotlights gezet. Dat vind ik heel gaaf, want zo ontdek je heel veel nieuwe merken!

Hoe werkt Westwing?
Je schrijft je eenmalig gratis in en dan ontvang je elke dag vrijblijvend een mailtje. ( Je kan de mails ook minder vaak ontvangen, maar ikzelf wil niks missen, haha :'D  )
In dat mailtje staat welke sales er die dag zijn ingegaan. Deze sales hebben een thema, bijv. 'Botanisch wonen' of 'Scandinavisch wit' en binnen die thema's vind je bijpassende producten. Heel overzichtelijk! 

De sales hebben wel een beperkte looptijd en daarom moet je er soms snel bij zijn! Ik heb zelf de app op mijn telefoon gezet en dat is helemaal supereasy. In 2 minuutjes kijk ik elke dag even de sales door of er iets voor mij bij zit. En zo vond ik dus deze beauty!!





De Hay J110 stoel! Ooit gespot bij Marieke Rusticus en op slag verliefd! Ik ben dan ook ontzettend blij dat deze prachtige stoel nu in mijn huisje staat. Zoals je ziet is hij wel meteen in beslag genomen! Haha :') En normaal gesproken blijft Rosie nooooit zitten voor een foto en nu ging ze zelfs liggen slapen! Zo grappig! Zo kon ik meteen een paar mooie plaatjes van haar schieten! Yayy!






En wat staat hij mooi! *zucht* Ik heb hem nu aan de eettafel gezet en omdat hij wat hoger is dan mijn andere stoelen, maakt hij het geheel wat speelser. De mooie houtkleur brengt weer wat warmte terug in deze hoek. Het zwarte stoeltje heb ik van mijn moeder gehad ( lieff! ) en deze zorgt voor wat meer contrast. Ik merk ook dat er hier steeds meer zwart in huis komt. Misschien heeft het met het najaar te maken.. Ik vind het in iedergeval warm en gezellig staan.

Als jij ( net als ik ) ook enthousiast bent geworden over Westwing en je wilt je inschrijven, dan kan dat hier 
Oh, en nog iets anders, zie je die mooie poster van Amsterdam op de foto's? Hierover binnenkort leuk nieuws! Houdt mijn instagram in de gaten! :)

Dankjewel voor het lezen van mijn blog en een gezellig weekend!








Ook gespot bij Westwing! #hebben 
Deze blog is geschreven in samenwerking met Westwing.


Hay J110 stoel - Westwing
Poster Amsterdam - Literal streetart

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige stoel en wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Je kat is zo te zien ook blij met de nieuwe stoel. Xxx Manon

    BeantwoordenVerwijderen