zondag 5 februari 2017

Winactie: haal de lente in huis met de vogeltjesslinger

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik verlang stiekem wel weer naar de lente. Je hebt nu eenmaal wintermensen en zomermensen en ik val zeker in de laatste categorie! :) In januari begin ik dan ook alweer beetje bij beetje de lente in huis te halen met bloemen en accessoires. En toevallig kwam ik tijdens mijn shopdagje afgelopen week dé perfecte slinger tegen voor de lente! 


Tadaaa, de vogeltjesslinger! Hoe leuk is die! Je hebt hem misschien al eens voorbij zien komen op instagram? Ik zag hem zelf een jaar terug al op instagram en ik was meteen verliefd, maar op de één of andere manier had ik hem nog niet gekocht. Nu liep ik er zo tegenaan bij 'Cube white' in Julianadorp ( Wat trouwens echt een supermooie winkel is! Aanrader! ) en toen lag hij heel snel in mijn winkelmandje! 

De slinger is mooi van eenvoud en past daardoor ook in elk interieur. Hij is 3 meter lang en de vogeltjes zijn zo'n 7cm breed. Ik vind de vogeltjes zo schattig! Hier krijg je toch spontaan het lentegevoel van! :)



Ik heb hem nu om mijn ladder gehangen, maar je kan hem natuurlijk ook aan de muur hangen of bijvoorbeeld in een mooie tak! Als jij de slinger net zo mooi vind, als ik, dan heb ik leuk nieuws voor je! Ik ga er namelijk ééntje weggeven! Wat je daarvoor moet doen, lees je op mijn instagram. Toitoitoi :)

Gezellige week lieve mensen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten