zaterdag 8 april 2017

Binnenkijker op HomeDeco

Laatst werd ik benaderd door Mara van HomeDeco. Zij vroeg mij of ik het leuk vond om mee te werken aan een 'binnenkijker' van mijn huis. Nu kende ik HomeDeco al van instagram en van de website, maar ik wist niet dat zij ook nog een app hebben. Dat maakt het helemaal leuk en makkelijk om inspiratie op te doen!





Ken jij HomeDeco al? Je vind er inspirerende binnenkijkers en je kan er ook je eigen account aanmaken en jouw foto's delen met andere woonliefhebbers. Superleuk!

Hierboven zie je twee foto's uit mijn binnenkijker. Ik heb ook een aantal vragen beantwoord, zoals 'wat is mijn meest dierbare item in huis', 'wat vind ik onmisbaar in een huis' en 'wat is mijn ultieme stylingtip'. Als je benieuwd bent naar de antwoorden op deze vragen en naar de andere foto's, neem dan zeker even een kijkje op HomeDeco

Dankjewel voor het lezen! En ja, binnenkort komt die blog over de veranderingen in mijn slaapkamer! Beloofd! Hihi ;) 
Gezellig weekend!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten