maandag 8 januari 2018

Hartman wedstrijd: Ontwerp je eigen tuinstoel

Heb jij altijd al je eigen tuinstoel willen ontwerpen? Dan is dit je kans. Hartman organiseert een waanzinnige wedstrijd, waarbij je kans maakt om je eigen ontwerp te winnen. Hoe gaaf is dat! Je maakt kans op het winnen van 6 prachtige tuinstoelen ( jouw eigen creatie! ) en je mag daarbij ook nog een Hartman tafel uitkiezen. Wil je weten hoe je mee kan doen? Lees dan verder..


Tuin, Hartman, wedstrijd, tuinstoel, Sophie, winactie, blog, tuinmeubilair, tuin, industrieel
Foto van mijn eigen tuin

Nieuw jaar, nieuwe tuin?
Het nieuwe jaar is begonnen en een week vrij heeft me goed gedaan! Ik bruis weer van de inspiratie en de ideeën. Zo hoop ik dit jaar onder andere de tuin verder af te maken. Misschien weet je nog dat ik afgelopen zomer de schutting al zwart heb gebeitst. Het was een hele klus, maar het is mooi geworden. De tuin heeft nu een stoere basis en dit jaar hoop ik daar nog een mooie tuinset aan toe te voegen en heel veel groen! :)

Ontwerp je eigen stoel
Als ik aan mooi tuinmeubilair denk, dan denk ik aan Hartman. Een bedrijf van Nederlandse bodem dat zich al jaren richt op het maken van hoge kwaliteit tuinmeubilair. Zij hechten veel waarde aan duurzaamheid en ze weten de huidige trends ( zoals Scandinavisch, Industrieel en Ibiza ) feilloos toe te passen op hun ontwerpen. Ik was dan ook blij verrast dat zij dit jaar een geweldige wedstrijd organiseren, namelijk de 'chair of the year'. In deze wedstrijd ontwerp jij je eigen Sophie tuinstoel. Een stoel van Hartman die bekend staat om het hoge zitcomfort en de mooie vormgeving. Je kan deze stoel helemaal customizen naar jouw eigen smaak, zodat deze perfect in jouw tuin past.


Tuin, Hartman, wedstrijd, tuinstoel, Sophie, winactie, blog, tuinmeubilair, tuin, industrieel

Chair of the year
De wedstrijd is nu alleen open voor bloggers, maar op 16 januari gaat deze open voor iedereen die mee wil doen! Dit is de link. Je maakt dus kans om je eigen ontwerp stoelen te winnen en je mag daarbij ook nog een Hartman tafel uitkiezen. Hoe te gek is dat? Ik heb een gokje gewaagd en dit is mijn ontwerp geworden.


Tuin, Hartman, wedstrijd, tuinstoel, Sophie, winactie, blog, tuinmeubilair, tuin, industrieel


Riet 2.0
Stoertje hé? ;) Ik heb gekozen voor zwart/wit, omdat het tijdloos is en ik wil natuurlijk heel laaaaaang genieten van deze mooie stoelen. Verder heb ik bij het ontwerpen van de stoel mijn eigen tuin in gedachten gehouden en ik heb me laten inspireren door rotan/riet. Dit is jarenlang één van de meest populaire materialen voor tuinmeubilair geweest. Zo heeft mijn moeder bijvoorbeeld rieten tuinstoelen. Ik vond het tof om een brug te slaan tussen het moderne ontwerp van de stoel en de ietwat klassiekere uitstraling van rieten tuinstoelen.
Ik houd ervan om oud en nieuw met elkaar te mixen. 

De zwarte pootjes geven nog een stoere touch aan de stoel. En zo is het helemaal mijn ontwerp geworden! Ik ben er superblij mee en ik zou deze stoel natuurlijk dolgraag willen winnen, maarrr daar heb ik jouw stem voor nodig! Als je 'Riet 2.0' een tof ontwerp vind, dan kun je hier op haar stemmen door de stoel een hartje te geven. Alvast heel erg bedankt! 

En als je ook mee gaat doen met de wedstrijd: Veel geluk en hopelijk een mooie nieuwe tuinset! :)










Deze blog is geschreven in samenwerking met Hartman. Ik werk alleen samen met bedrijven waar ik zelf enthousiast over ben en ik geef altijd mijn eerlijke mening over een dienst of product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten